tel. +48 518 184 528

Przejdź do
Koszyk: 0
Przejdź do kasy
 
 

Reklamacje

Podstawowe informacje na temat reklamacji

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
    1. Imię i nazwisko,
    2. numer zamówienia,
    3. opis niezgodności towaru z umową,
    4. datę zakupu,
    5. protokół szkody,
  3. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: info@meblemix.pl
  4. Reklamacje można składać listem poleconym na adres: 36-002 Jasionka, Wólka Podleśna 440 L
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
  6. Wyświetlana paleta kolorystyczna zależna od indywidualnej kalibracji monitora komputerowego/ekranu Klienta, powodująca nieznaczne różnice kolorystyczne nie stanowi podstawy reklamacji.
  7. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty przesyłki reklamowanego towaru podlegają zwrotowi, w przypadku uznania reklamacji.

Dostarczenie towaru bez wad

Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad a Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przez 2 lata od zakupu

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Klient posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
  4. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
loading

Chcesz się z nami skontaktować?
Masz pytanie do naszych ekspertów?
Zadzwoń: +48 518 184 528 lub zostaw wiadomość - skontaktujemy się z Tobą.

Szybki kontakt